Regenerum - serum do paznokci

Regenerum z Aflofarm. Regeneracyjne serum do paznokci.
Tydzień temu kupiłam powyższe serum do paznokci. Nie spodziewałam się niesamowitych efektów odbudowy mojej płytki paznokcia. A tutaj pozytywne zaskoczenie ;D



Najczęstsze problemy na które są narażone nasze paznokcie to: łamliwość, kruchość, rozdwajanie, przebarwienia oraz suche skórki. Ja ogromny problem mam z rozdwajaniem, odłamywaniem. Zamiast się zamartwiać, warto zabrać się za nie i doprowadzić do porządku.
Dzięki wysokiej zawar­to­ści wita­min i olej­ków, Rege­ne­rum wzmac­nia, nawilża i chroni płytkę paznok­cia. Dodat­kowo wpływa na roz­ja­śnie­nia prze­bar­wień oraz pie­lę­gnuje ota­cza­jący naskórek. Produkt wzmacnia, uelastycznia, zapobiega rozdwajaniu, zmiękcza skórki oraz odpowiednio rozjaśnia przebarwienia.

Produkt jest bardzo łatwy w aplikacji. Na samym końcu posiada pędzelek. Wystarczy lekko nacisnąć tubkę i można łatwo i równomiernie pomalować płytkę paznokcia wraz z otaczającym go naskórkiem. Produkt jest niezwykle higieniczny. Jego niewielki rozmiar jest plusem, gdyż można zabrać go ze sobą wszędzie.
Wielką zaletą jest także brak koniecz­no­ści ponow­nego nabie­ra­nia preparatu, ponieważ tak jak napisałam powyżej wystarczy lekko nacisnąć tubkę. Super, super, super! Produkt podbił moje serce, idealnie zregenerowały moje paznokcie. Poprawa jest wielka. Wielki plus! Polecam!

Cena Regenerum jest przystępna. Zapłaciłam 14 zł w aptece za to cudeńko.Pamiętajcie, że mężczyźni zwracają uwagę na dłonie kobiet. Między innymi to nasza wizytówka. Nie trzeba mieć pięknego,drogiego maniqiuru, wystarczy mieć zadbane,czyste i zdrowe paznokcie ;D 

Pozdrawiam,


Komentarze